Първоначално публикувано от Triptih
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Просто 33
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от GALIN4O Покажи съобщениеС магнитче, има едни като показалка, бъркаш и вадиш, ако е възможно де.
Само, че не с писалките, а има едни, дето се огъват като дърт ...
Важното е да имаш търпение!
Ще я извадиш!
От друга страна, това може да е знак от съдбата!
Не съм фаталист, ама като сваляш едната е редно да видиш и другата глава, защото ако има преебани клапани и съответно по-малка компресия- балансо на матОро ойде у ряката!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
подкрепям с двете ръце -не напразно казват за боксера че всичко е по две ,имали нещо в някоя глава - долу и двете за ремонт,така е редно и по книгите така казват иначе губи се баланса и.... едната перфектна нова другата.......капризни са си нашите кочинки,ама мисля че и това е по малко финансовия вариант - щото след това айде и двете долу !Alfa 145 1.4 t.s
Comment
-
Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщениеДнес счупих тръбичката от снимките.Тя служи за вакум и е пластмасова.Искам да купя такава.Ако някой има ще е супер.
Не съм проверявал по магазините още.При 145 дали са същите?
Това съвсем не е вакуум за спирачките, а там минава въздухът за празен ход. Въпросната пластмасова тръба можеш да снадиш с парче маркуч или да я заместиш изцяло с медна например.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Имам такава някаде със сигурност но незнам каде е точно ако я намеря ти я подарявам но и това което каза боби е много вярно и също така е вариянт само едно парче трабичка и 2 скобиАlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Можете ли да ми помогнете с подредбата на няколко вакумчета?По-точно на всмукателния колектор отдолу в средата към задния му край,и две отстрани горе-долу над помпата на съединителя.
Свързах ги по някакъв начин,но едно остава свободно,та ако може някой с 33 1.4л.да погледне как е при него и да ми пише.
Как ги свързах-има една дълга пласмасова тръбичка,идваща някъде от бобината,която има едно разклонение-свързах го с делкото.А края на тръбичката с отвора на колектора отдолу в средата.Има още една пластмасова,по-дебела тръбичка,завърщваща с геобразно вакумче,което сложих на единия от страничните отвори на колектора.Но другия страничен отвор остава свободен и не му намирам място.Мислех,че е за пробката на помпата на съединителя,но не е.
Търсих около тръбата за наливане на маслото,но нищо.Колата и така си върви,но искам да ги свържа правилно.
Comment
-
Казах ти, че е за картерната вентилация. Тя се свързва на тръбата за наливане на маслото, както и че малко трудно се открива тръбичкатаНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment